Sunday 24 May 2009

Giliran saya pula

What a very sad weekend for me. Kedah kalah 3-1 kepada selangor. hmm, sukar untuk di terima, namun haruslah diterima. this is football. this is the game that i love so much. Kadang-kadang kita menang, ada hari kita kalah, ada masa kita hanya seri. That is the beatifull game of football. Well, tahniah kepada selangor. Tahniah juga kepada Kedah yg berjuang habis-habisan. buat pasukan kesayanganku, jangan putus asa dan teruslah mencatat kemenangan, kalau ada rezeki, kita champion lagi tahun ni, insyaAllah.

Now its my turn. tiba giliran saya pulak untuk berjuang untuk peperiksaan yang akan tiba 1 june ini. Pikiaq punya pikiaq, tibalah masanya untuk mempraktikkan time management yg di belajar semasa di MRSM dahulu. Jadual lebih kurang ni yang akan menjadi panduan saya untuk 7 hari dari esok ini.

8.30-10.30am--start study
10.30am--rehat sat
11-1.30pm--study
1.30-3.30pm--rehat
3.30-5.30---study
5.30-8pm--riadah/rehat
8pm-10pm--study

Habis exam nak main puaih-puaih pun xdak hal. konsentret sat untuk seminggu ini. Doakan kejayaan ku. terima kasih kerana membaca.

3 comments:

  1. belajar je lah!!!!!!!!!!! cehhhhh!! make sure lah follow the timetable. x follow, tarak guna pon. and angkat fon!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Hmmm... Tewas lagi malam ni. Mental player kena diperkasakan...

    ReplyDelete
  3. belajarlah rajin rajin and make sure pulang dengan ilmu & ijazah. Peluang sebegini hanya akan muncul sekali sahaja dalam hidup anda.
    Percayalah...
    regards
    xbp84-88

    ReplyDelete